Naviger tegneserier Forside
Meny
    Detaljer for Scooby-Doo! nr.7 2015
    • Data
    • Bilder og bilag
    • Historier
    • Bidra
    • Informasjon
    Navn Verdi
    Nasjonalitet Nasjonalitet
    BC 1327
    N 007
    Returuke 1547
    Høyde 26,0 cm
    Bredde 17,0 cm
    Tittel på forside Meganummer! 16 sider ekstra lesestoff!
    Tittel i bladet Spøkelsespost
    Opplag 1
    Opplagstype Normal
    Farger Ja
    Sider 68
    Innbinding Stiftet
    Forlag Egmont Kids Media Nordic A/S
    Trykkeri Egmont Printing Service
    Merknader
    Antall bilag 1
    Utgitt dato 05.okt.2015
    Utgivelsestype Normal
    ISBN10
    ISBN13
    ISSN
    Vanskelighetsgrad 1
     
    Strekkode 702306061327352007
    Referanse R1045703
    Forsideartist(er) Scott Jeralde,
       
    Utsalgspris 49,90
       
     
    17,0 cm
    26,0 cm
    FORSIDE BAKSIDE INNHOLD1 INNHOLD2 BILAG (1)
    Nr Navn BiSerie S.S A.S Delhistorie Ident
    1 Spøkelsespost Scooby-Doo! 3 10,0 DCCO32147
    2 Daphnes motetips Scooby-Doo! 14 1,0 DCSD310
    3 Hjemsøkte klær Scooby-Doo! 15 10,0 DCSD152
    4 Franklinmysteriet Scooby-Doo! 28 2,0 DCSD7132
    5 Bakerimysteriet Scooby-Doo! 30 2,0 DCSD7132
    6 Løsninger! Scooby-Doo! 32 1,0 DCSD7132
    7 Jerseydjevelen Scooby-Doo! 34 12,0 DCSD132
    8 Planet-terror! Scooby-Doo! 50 10,0
    9 Når enden er god ... Scooby-Doo! 64 2,0
    Denne utgivelsen eies av 9 bruker(e).
     
    Ingen karakter angitt for denne utgivelsen.
     
    Eierskap for bilag:
    Bilagsnummer Beskrivelse Eier
    1 Finger lights 0
     
    Opprettet av PECOS
    Opprettet dato 23.aug.2015 00:10:39
    Sist oppdatert av PECOS
    Oppdatert dato 03.okt.2015 19:34:20
     
    Forside lastet opp av:
    PECOS,
     
    Bakside lastet opp av:
    PECOS,
     
    Bilag/Innhold opprettet av:
    PECOS,
     
    Følgende brukere har bidratt på utgivelsen:
    PECOS,
     
    Disse har bidratt med historier:
    PECOS(9),
     
    Disse har bidratt med historieartister:
    PECOS(41),
     
    *) Siste bidragsyter i uthevet tekst.