Naviger tegneserier Forside
Meny
    Detaljer for Bobla nr.2 2005
    • Data
    • Bilder og bilag
    • Historier
    • Bidra
    • Informasjon
    Navn Verdi
    Nasjonalitet Nasjonalitet
    BC
    N
    Returuke
    Høyde 24,0 cm
    Bredde 17,0 cm
    Tittel på forside Bobla spesial
    Tittel i bladet Tegneseriens dag
    Opplag 1
    Opplagstype Normal
    Farger Sort/Hvitt
    Sider 36
    Innbinding Stiftet
    Forlag Norsk Tegneserieforum (NTF)
    Trykkeri GAN Grafisk AS
    Merknader Samme blad som give away på tegneseriens dag, men med løst ekstra cover
    Antall bilag 0
    Utgitt dato
    Utgivelsestype Abonnement
    ISBN10
    ISBN13
    ISSN
    Vanskelighetsgrad 1
     
    Strekkode
    Referanse R0520454
    Forsideartist(er) Roy Søbstad,
       
    Utsalgspris
       
     
    17,0 cm
    24,0 cm
    FORSIDE BAKSIDE INNHOLD1 INNHOLD2 BILAG
    Nr Navn BiSerie S.S A.S Delhistorie Ident
    1 (Hvorfor gifter ikke Donald og Dolly seg?) Nemi 3 1,0
    2 Nemi Nemi 4 1,0
    3 Kråkene 6 2,0
    4 (Plask) M 8 1,0
    5 Bjartmobilen Bjartmann 10 2,0
    6 Olaf G. 12 2,0
    7 Jeg hater deg 14 1,0
    8 Livet i en ledning 15 1,0
    9 Karine Haaland Karine Haaland 16 2,0
    10 Jesper og Jonathan 18 2,0
    11 Slaget om Arubia Miranda 20 1,0
    12 Ser du meg nå? 22 2,0
    13 Fakta fra verden 24 2,0
    14 7 fjell Varg Veum 26 2,0
    15 Jeg vil vise deg noe Jason 28 2,0
    16 Leker gjemsel Zimzim 30 1,0
    Denne utgivelsen eies av 7 bruker(e).
     
    Ingen karakter angitt for denne utgivelsen.
     
    Opprettet av THALLSTE
    Opprettet dato 22.jul.2012 16:42:13
    Sist oppdatert av PECOS
    Oppdatert dato 25.des.2021 20:34:51
     
    Forside lastet opp av:
    TRYGVET,
     
    Bakside lastet opp av:
    PECOS,
     
    Bilag/Innhold opprettet av:
     
    Følgende brukere har bidratt på utgivelsen:
    PECOS, TRYGVET,
     
    Disse har bidratt med historier:
    PECOS(16),
     
    Disse har bidratt med historieartister:
    PECOS(54),
     
    *) Siste bidragsyter i uthevet tekst.